موفقیت

«گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم»

موفقیت

«گر فلک با من نسازد چرخ را وارون کنم»

موفقیت
باورش سخت است ، ولی باور کن گاهی،دقیقا" همان لحظه که همه تو را احمق خطاب میکنند،تو داری هوشمندانه ترین و عقلانی ترین کار را انجام میدهی ...

تو انسان بزرگی هستی
برای انسانهای بزرگ بنبست وجود ندارد
یا راهی پیدا کن
یا راهی بساز
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
۳۰ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۰۷

آموزش بازار یابی (توصیه کنندگان)

حدود دو سال قبل یکی از فراگیرانی که در دوره بازاریابی حضور داشت، پیش من آمد و خودش را معرفی کرد و گفت در حوزه طراحی گرافیک کار می کند. پیشنهاد طراحی یک لوگو و کارت ویزیت جدید را دادند و من هم قبول کردم .با رفت و آمد و طرح های فراوان بالاخره لوگو مورد نظر طراحی شد و کارت ویزیت من را نیز طراحی و چاپ کردند.در مرحله بعد زحمت طراحی گرافیک سایت آموزش بازاریابی احسان نصیری را کشیدند. همه چیز عالی اجرا شد ،تمام تلاش خود را برای جلب نظر من صورت دادند ،و از همه این ها مهمتر و جالب تر هیچ مبلغی بابت این همه زحمت و وقت گذاشتن از من دریافت نکردند!

فکر می کنید چه انفاقی افتاد؟ در طی این دوسال هر جایی که مشاوره دادم و از من سراغ یک طراح گرافیک مطمئن گرفته شد ،من ایشان را معرفی کردم.(و ایشان ده ها و بلکه صد ها برابر هزینه های کاری که برای من انجام داد را بدست آورد.)
فرض کنید برای مسافرت به یک شهر جدید رفته اید،می خواهید برای ناهار به یک رستوران با کیفیت و مطمئن بروید ، به احتمال زیاد از یک راننده تاکسی در این رابطه پرس جو می کنید. راننده تاکسی در اینجا یک توصیه کننده است.

توصیه کنندگان : افرادی هستند که مشتریان بالقوه در رابطه با خرید محصول نظرات آن ها را جویا می شوند و بر تصمیم خرید مشتریان تاثیر می گذارند .
شما با شناسایی توصیه کنندگان حوزه کسب و کار خودتان و با معرفی محصولاتتان و تحت تاثیر قرار دادن آن ها می توانید فروشتان را به صورت فوق العاده ای افزایش دهید.

به مثال های زیر توجه کنید:

*نویسندگان کتاب با ارسال کتاب برای اساتید آن حوزه می توانند فروش کتاب خود را بالا ببرند.(انتشارت گاج و قلم چی کتاب های خود را به صورت رایگان برای اساتید ارسال می کنند)

*تولید کنندگان مسواک و خمیر دندان با معرفی محصولات جدید خود به دندان پزشکان می توانند فروش خود را بالا ببرند.(خمیر دندان کرست و مسواک اورال بی)

*تولید کنندگان لوازم آرایشی می توانند محصولات خود را به آرایشگران و پزشکان زیبایی معرفی کنند.

*فروشندگان پروفیل upvc می توانند محصولات خود را به فروشندگان یراق آلات معرفی کنند.

*رستوران ها و هتل ها با تاثیر گذاری بر روی تاکسی های سطح شهر(مخصوصا تاکسی های فرودگاه ها)می توانند فروش خود را افزایش دهند.
همین الان فهرستی از افرادی که می توانند برای محصولات شما نقش یک توصیه کننده را ایفا کنند،بنویسید و برنامه های تبلیغاتی خود را برای آن ها طرح ریزی کنید.

منبع :

www.ehsannasiri.com

سربلند باشید 

علی واحدی

نظرات  (۳)

سلام
تصمیم گرفتم هربار که میام اینجا
یکی از پستاتونو میخونم(چون طولانی ان، همشو یه دفعه ای بادقت نمیشه خوند)
امشب همین و  خوندم
جالب بود

سپاس از نگاه گرمتون
مرســـــــــــــــــــــــی
کامنتتونم که پر از انرژی بود و ذوق زده م کرد
خوشحالم از آشنایی باهات خیلـــــــــــــی


بالهایم شوق پرواز بلندی دارند

دستانم به صمیمیت قطرهای ریز باران بر صورت یار است

و از لبانم جاری از هزار حرف موندنی و شکفتن هاست

بوی حسی تازه به مشامم می رسد آری این  بوی بهار است

همان بوی عاشقی همان بوی تازگی بوی روییدن محبت!!!

این احساس زیباست تقدیم به همه دلهای پاک و بی ریا

بوی بهار بهترین هدیه خداست برای همه خوبان و پاکان

بوی بهار حس خوبیست برای آغاز شدن و روییدن




سلام
خیلی لذت بردم از وبتون
ار فایل مثبت اندیشی که گذاشتین خیلی خوشم اومد
لینکتون کردم، خوشحال میشم جزو لینکاتون باشم
در پناه مهربونی های خدا... سبز باشید...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی