سمپلینگ و پروموشن
پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۶ ب.ظ
سمپلینگ و پروموشن چیست ؟ ورود روز افزون برندهای مختلف در چرخه رقابت و گسترش بازار رقابتی میان تولیدکنندگان و واردکنندگان ، و نیز با توجه به تغییر ذائقه و سلیقه مصرف کنندگان ، همواره بحث رقابت ، معرفی محصول و اثبات کیفیت و لیاقت برند در میان مصرف کنندگان بحث اصلی و حیاطی میان تولیدکنندگان بوده است .
تعدد روش های تبلیغاتی مانند تبلیغات در رسانه های عمومی ، بیلبورد های شهری و بین شهری ، استفاده از کاتالوگ و بروشور ، پیک های تبلیغاتی و… و نیز مدت بازدهی و اثربخشی و برآورد های مالی هر روش باعث ایجاد شبهه هایی میان انتخاب نوع تبلیغات میان تولیدکنندگان شده است اما برترین روش تبلیغاتی در صنایع غذایی ، روش سمپلینگ و پروموشن محصولات میباشد که نتایج مثبت برندهای بین المللی و داخلی از آزمایش این شیوه تبلیغاتی سندیتی بر موثر بودن آن میباشد .
سمپلینگ از نگاه گروه توسعه تجارت موفقیت
سمپلینگ و پروموشن چیست ؟
https://hamayesh.asia/blog/%D8%B3%D9%85%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%88%D8%B4%D9%86